TazZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani aslında telif bir haktır, anlıyorum. Ama böyle küçük bloglara, sosyal medyaya daha yumuşak olabilirdi diye düşünüyorum
Ya hocam evet telif hakkına giriyor ama siz bu içeriği satmadınız, bu içerikten para kazanmadınız. Ben neye kızıyorum biliyor musunuz hocam, deli gibi sağa sola dava açıp para koparmaya çalıştıkları için. Böyle adamların savunacakları bir hakları olmamalı bence. O sizde dava açan kimlerin başını yakmıştır Allah bilir.