Ne konuda yani sizi arayıp gelip almanızı söylüyorlar yogunlar mı dagıtıcı elemanlar mı eksik miş hocam bi neden olması gerek bende ptt calısıyorum tüm gelen kargoları dagıtıma cıkarıyoruz
Gerekçe belirtilmiyor ne şubeden nede genel merkezden genel merkez şunu diyor: not olarak dağıtıma çıkarılamadığı bilgili girilmiş