bu o şubenin işgüzarlığı. elemanları yoktur veya yoğundur bazısı gider alır işini yolunu bulmmuştur şikayet edinizefem. tüketicilik bi durumunuz yok rün size gelmemişse o pazaryerine bildirn iadeniz olur zaten.