Merhabalar bilindik bir e ticaret sitesinden alışveriş yaptım ürün kargo ile şubeye kadar geldi ama dağıtıma hiç çıkarılmadı. Şubeden telefon ile arayarak paketinizi gelip alın dediler. Ama paket adrese teslim gelmesi gerekiyordu. Kargo firmasının genel merkezini arayıp durumu bildirdim dağıtım talebi oluşturuldu genel merkez kargonuzun adresinize gelmesi lazım dedi ama şube alıcıya ulaşmadı gerekçesi ile iade olarak geri satıcıya gönderdi. Muhtemelen sipariş iptal edilir para hesabıma iade edilir ama tüketici hakem heyetine başvuru yapsam para iadesi olursa başvuruyu kabul ederler mi etmezler mi yada bu konuda işin hukuki boyutu nedir bilen var mı acaba?