Arkadaşla samsuna taşınmayı düşünüyoruz kiralık ev bakıyoruz. Öyle fiyatlar var ki asgari ücretle geçinen kişiler nasıl başa çıkıyor bu ücretlerle? 2+1 evler en en kötüsü 3500-4000 tl den başlıyor. Bide öyle ki bekar kabul etmeyeni mi dersin öğrenci kabul etmeyeni mi dersin ne oldu bu piyasaya çözüm nedir? İsteklerimize uygun ev( isteklerimiz uçuk değil standart 2+1 eşyalı ev arıyoruz) 4500-5000 tl civarı. Adam 20 yıllık binaya 5 bin kira yazmış. Arkadaşlar asgari ücretle çalışan basıl geçiniyor bir formülü var mı? Bu kiralar neden bu kadar uçuk ?