Hocam eğitimden sonrası sadece nöbet böyle dusunebilirsiniz eğitim biraz zordur uzmanlık kolay ve eğer giderseniz ilk 5 ay pişman olursunuz sonra iyi ki geldim dersiniz bence bu fırsatı değerlendirin askerlik gibisi yok ilk 5 ay psikolojik kötü hissediceksiniz çünkü sivil ile hiç bir alakası yok orası bambaşka bir yer sonra alışınca iyi ki geldim dersiniz tabi her yerin şartları da aynı değil sonuç olarak diyeceğim gidin net.