Herkese selamlar, şu an halihazırda 4 yıllık kpss atama puanı ortalama 89-90 olan bir bölümün 3.sınıfındayım. Yakın zamanda sözleşmeli uzman erbaş alımı vardı öylesine başvurdum ve kabul edilmişim.Bir sınav daha olacak ücret yatırma vs vs isteniyor her neyse bu ücret ve sınav olayı işin kolay kısmı, yeni yapılacak sınavı da geçeceğimi düşünüyorum çok alt düzeyde sorular soruluyor asıl sormak istediğim meslek hakkında bilgi edinmek, pek fazla bilgim yok dediğim gibi öylesine görüp başvurdugum bir başvuru oldu benım için google dan da tabii ki araştırıyorum ama bu işin içinde olanlara da sormak istedim.Eksileri artıları nedir? Yapılabilir bir meslek mi, Fizik endeksi olarak zayıflık ile normal in tam sınırındayım bu beni zorlar mı (eğitimler açısından) ve genel olarak görevleri nelerdir gelin tartışalım.Şimdiden çok teşekkür ederim