Hocam akıl var mantık var sizce yasal olabilirmi böyle bir şey. Fiilm ve dizilerin yapım şirketlerini geçtim sırf bu işin peşinde para kopartmak için koşan kuruluşlar var onlarıda geçtim bazı platformlar bunlara telif hakkı ödeyerek yayınlıyor netflix ve benzeri gibi siz gidip bedavadan açarsanız telif vs ödemeden sizce ya negüzel bak adam bedavaya izletiyor mu derlerdi size. Şu devirde yasal olmayan yollardan film bile izleyene cezai işlem uygulanırken senin bunları servis etmen sence hukuki bir yaklaşım mı olur. Vallaha hocam yeterki tespit etsinler senide bulsunlar o davalar ömrün boyunca bitmez. haberin olsun.