unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk müşteriniz olmak isterim
çıkarırsam iletişime gecerim hocsm
ozgurahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Hocam bu enflasyon ortamında x.xxx değerinde pasif gelir kazanıyorsanız bence çıkarın derim.
Hatta ilk konu ile alakalı takipte olacağım, 9 saat PC başındayım 2-3 saatten fazlasını harcayabilirim..
hocam elbette sadece pc basinda olmak yetmiyor.
numara onay durumu, eski hesap alımı, satin alinan hesaplari ayiklamak bilgileri degistirmek,resimleri indirip uygun orofiller olusturmak. yaparsam e book hepsini detayli yazarim.

ozgurahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bilgisayar başında ve evde 9-12 saat kalıyorum ve 3-6 bilgisayara ulaşımım mevcut olduğu için 2-3 saat harcamak benim için uygundur, ek gelir olması için..
Fortuken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bildiğimiz kadın hesabı kasıp satmak mı ?
evet hocam ama otomatik sisteme koyup kendi kendini kasmasi yani cok bir zahmeti yok.