tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yazık ki ülkede fırsatçılık peşinde koşan çok kodamanlar var
Ülkede üretim yok simsar çok.
Bir emekçinin sırtında 30 tane kene var.
Zam sadece asgari ücrete gelmiyor esnafın elektriğinden tutunda bağkuruna kadar geliyor.
Bunlar daha iyi günler yakında dahada pahalı olacak herşey.