6 ay oldu mu ya vay be

Hoşgeldin
Dürtmeler başlasın o zaman
Oldu valla gittik geldik
Hoş geldin
Hoşbulduk Celil kardeşim sağolasın
hoşgeldin adem akcan, pm atmak istedim ama doldurmuşlardı
Hoşbulduk umutaki,sıkıntı yok
Hoşgeldin hocam
Hoşbulduk hocam sağolasın
Hoşgeldin kral
Hoşbulduk reis sağolasın,hayırlı olsun moderatörlük
hoş geldin hocam
Hoşbulduk hocam sağol varol.
Hoşgeldin kardeşim ne çabuk geçti 6 ay hemen öyle
Aynen öyle abi hızlıca bitirdik,sağolasın hoşbulduk
hoşgeldin reis, bedel ödendi
Hoşbulduk reis sağolasın
hoşgeldin adem kardeşim
Hoşbulduk kardeşim sağol varol