Alpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam. bu konuda emin değildim bilgiye ihtiyacım vardı . tekerle birlikte dişli'iyi fabrikaya gönderdiler ama bisikletten soğudum bazı sorunları olduğunu söyledikçe normal diyorlar.
Normal diye bişey yoktur, kullanıcı hatası da değildir. Ayıplı mal kapsamına girer. Sonuçta sizin dişliye doğrudan müdahaleniz yok veya olabilecek bir parça da değil.