Tüketici kanununa göre 6 aylık kusurlu mal iade hakkınız var, direkt iade veya aynısıyla değişimini isteyebilirsiniz.
Tamir etmek isteyeceklerdir masraftan kaçınmak için ancak kanuna göre hakkınız budur. Eğer tüketici hakem heyetine başvurursanız bu maddeyi eklemeyi unutmayın.
MADDE 10- (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz.
Teşekkür ederim hocam. bu konuda emin değildim bilgiye ihtiyacım vardı . tekerle birlikte dişli'iyi fabrikaya gönderdiler ama bisikletten soğudum bazı sorunları olduğunu söyledikçe normal diyorlar.