[QUOTE=akilicaslan3;1083523257]Hocam bazı yerlerde 400 dolar asgari ücret yazıyor bazi yerlerde ortalama maaş 1000 dolar civarı. Ne kadar doğru bilemiyorum. Tr de 10 bin civarı alıyorum da oda belli 550 dolar.

ben Hollanda ya göre kıyaslayarak belirtmek istemiştim. Tr den giden adam için para direk 9a bölünecek. Amacınız birikim ise ne kadar arttırılır düşünmek lazım. Ama amacınız hava değişikliği ilerde de oturumdur vatandaşlıktır vs kovalarım ise düşünülebilir. Bosna vatandaşlarına Avrupada serbest dolaşım hakkı veriliyor. ( Göçmen olarak gidenlere bosna pasaportu verilmiyor diye biliyorum) Kültürel olarak sıkıntı yaşamazsınız, yerel halk gayet türk gibi zaten ben hiç garipsememiştim ortamı. Karman çorman yazdım biraz kafanızı da daha fazla karıştırmayayım