vandastudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her zaman baş tacı değildir hocam, keza bazıları hayatta karartabiliyor.
Orasi oyle hocam ama beterin beteri vardir haline şükredip devam etsin yoluna bence