Benim yemek seçme huyum spora başladıktan sonra geçti. Sporda düzgün beslenmezsen sana faydadan çok zararı olur. Antrenmanda yıkım gerçekleşiyor çünkü.
Spordan sonra sebze yemekleri dahi tüketmeye başladım. Bence denemediğiniz her yemeğe bir şans vermelisiniz.