Merhabalar, 18 yaşında 185 boy ve 95kiloya sahibim.
Spora yazılmayı düşünüyorum ancak yemek çok seçiyorum, yeme bozukluğum var patates sucuk tost köfte vb tarzında yiyecekler yiyorum.
Yulaf ve şeftaliyi denedim sütle kaynatıp lapa yapınca tadı hoş geldi.
Öğlen yoğurt ve çiğ badem
Akşam ise köfteyi kendi yağında kızartıp yanına bir kase çorba ve 1dilim çavdar ekmeği yesem herhangi bir besin eksiğim olur mu ?
Spora yazılmayı düşünüyorum o yüzden böyle bir adım attım.