Aman deyim gaza gelipte yanlış hareketler, gereksiz yüksek ağırlıkla çalışıp sonra gerçek anlamda omurganı sağlığa kavuşturmak için yıllarca hastanelerde koşuşturma. Acemilik zamanımda omzumu sakatladım tendonda sorun oldu. 5 yıl oldu hala düzelmedi, belim keza gene öyle.