Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evrenin sonsuz olduğunu kuran zaten söylüyor hocam, dediğinize katılıyorum uzay konusun da çok bir şey yapıldığını düşünmüyorum. Gönderilen uydular da hava akımının olmadığı bir katmana gidiyor geçemiyorlar diye düşünüyorum. 51 yıl önce gidilen bir yere 51 sene de sefer düzenlenmesi turizme açılması gerekiyordu.
Nasa'nın bir açıklamasını görmüştüm yukarıda ki mesajımda da söyledim de o gün ki teknolojileri yokmuş gibi saçma bir açıklaması vardı.
2018 yılında bir nasa yetkilisi demişti onu.

"Ay'a gittiğimiz teknolojiyi yok ettik. Yeniden yapmak acı verici bir süreç olur" demişti.

Evet çok saçma geliyor bazı şeyler. Evren sonsuz ama hiç aşılamadı ki hocam. Aşılamadı diyorum sanki yanlarındaymışım gibi 😅 ama akli selim bir insan bu tarz durumları daha net görebilir