Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteyi daralttığında çıkan menünün altındakileri düzeltmeni öneririm. Renkler daha açık olabilir. Aslında bolca yeni yeni çizimler yapmalısın kendi eksiklerini ancak o zaman fark edersin
Aynen, bu daha başlangıç hocam. Daha fazlası da olacak.