Bir dil kursum var ve tabi öğrenciler bizden eğitim alıyorlar. Bizden A2-B1 ve B2 kurlarını satın alan bir öğrencimiz vardı ve A2 kuru bittikten sonra yazın burada olmayacağını söyleyip kaydını dondurmak istediğini, Ekim ayında devam etmek istediğini söyledi. Tabi biz de kabul ettik. Geçen hafta kurumun WhatsApp hattına B1 ve B2 kurları için telafi istediğini yazmış. Kuruma davet ettim ve durumu anlattım. 20 dakika boyunca "B1 ve B2'den telafi istiyorum" dedi, ben de ona "Henüz almadığın kurun telafisini nasıl alacaksın, zaten daha B1 bile olmadın." dedim. 20 dakika sonra nasıl olduysa durumu fark etti ve "Aaaaa ben A2'yi bitirdiiiiim, B1 hiç almadım ki" dedi
Öğrencilerin sorunları ile bizzat ilgilenmeyi seviyorum ama 20 dakika boyunca ben anlattım, o dinlemedi, ben hayatı sorguladım.