Watere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun
karakola kayıp dilekçesinde bulunabilirsiniz veya savcılığa
Çok teşekkür ederim... yarın kaybettiğimiz yere bir bakıcaz. Olmazsa karakol...