mcanyarar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
IMEI ihbarının geri alınabilmesinin iki yolu var savcılığa bizzat telefon sahibinin müraacatı veya telefon çalıntı/kayıp ihbarı yapılmadan hemen önce cihaza takılan son sim kart numarasına sms şifre gönderen 120 (BTK)'nın onay alması. En yakın polis/jandarma merkezine kayıp ihbarı açıldıktan sonra savcılık aracılığı ile BTK IMEI Takip Listesi'ne sizin IMEI'nizi ekler, siz ihbarı çekmeden önce herhangi bir sinyal gelmesi durumunda gerekeni yaparlar size de bilgi verirler. BTK'ya IMEI Kayıp/Çalıntı ihbarı verdiyseniz yapmanız gereken sadece beklemek. Ayrıca eğer cihaz IOS ise iPhone'u Bul Android ise Cihazımı Bul ile cihazın yerini kontrol etmeyi unutmayın. Geçmiş olsun.
Hocam ihbarda bulundum IMEI ihbarında yani. Ancak polise başvurucaz. Polis herhalde kendi o başvuruyu çekip işlem yapabiliyor değil mi? Bulunması için.