Annem telefonunu kaybetti forumdaşlar. Çalındı mı bilmiyoruz.
E-devletten direkt IMEI ihbarı yaptık, onaylanmasını bekliyoruz.
Sorum şu, eğer çalıntı değilse bu IMEI ihbarını geri alabiliyorlar mı, ya da çalıntı değilse bulunamazsa polis ya da savcı aracılığıyla soruşturma açtırılabiliyor mu?
Yüksek ihtimalle polis arıyor, ancak direkt bir polis şubeye mi gidilmeli savcılık soruşturması için dilekçe mi vermeli, napmalıyız?