LineDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bu ameliyatı oldum hocam. Şuan herhangi bir ağrım vs. yok. Aşırı ağrı sebebiyle doktora gitmiştim. İzmir Ekol'de ameliyat oldum 3-4 yıl önce.
Hocam hangi doktora ve hangi teknikle lütfen bilgi verebilir misiniz ameliyat olmasına rağmen geçmediğini söyleyenler var yorumda.