Adil olsaydı zaten sizde şuan daha iyi durumda oluyor olurdunuz?
Şimdi bazı arkadaşlar gelecek bu senin sınavın diyecek. O tür yorumlar gelirse, Umarım ona da mantıklı ve doğru cevap veren arkadaşlar olur
Adil değil zaten ben inancımı yitireli çok oldu. Şimdi biri gelir o da senin sınavın der.
Ben de bundan yoruldum hocam, bu bir sınavsa ne sokaktaki kaldırım köşesinde yatan çocuk ne sarayda doğmuş büyümüş genç benimle denk bir sınavda değil herkesin sınavı tabii ki farklı olacak fakat birinin umutsuzluğa bu kadar müsaitken diğerinin umuda bile ihtiyaç duymadığı bir hayatla sınanması bana çok anlamsız geliyor