Zahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hedef aracıları bitirmek, Trendyol asıl amacına adım adıma ilerliyor.
Şu an için hepsiburada gibi olması zor. Sadece belli kategoriler de kendi satış yapıyor.

MthtCnBOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi markanızı satmıyorsanız e-ticareti bırakın derim. artık büyük markalar internette kendileri satmaya başladı ve bayileri ortadan kaldırdı. bu giderek yayılacak ve en sonunda kendi öngörümü söylemem gerekirse, trendyol hepsiburada gibi platformların ömrü 5 sene. insanlar artık bu firmaların teslimatlarına ve müşteri hizmetlerine bulaşmak istemiyor. ayrıca kendi sitesinden satanlar iyi bir operasyon yürütür ve sağlam bir iade politikasıyla ilerler ise pazaryerine ihtiyacı kalmaz. daha söylenecek çok şey var da neyse
Aynı fikirdeyim. 5 sene bile çok bence.