Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Bilgi çok değerlidir. Ufak bir kırıntı sizin hayatınızı değiştirebili. "
Evet, hocam haklısınız. Üniversite gitmek hayat büyük bir tecrübe bana göre ama biraz şans meselesi. İyi insanlar tanışmak veya kendini geliştirmek. Benimde böyle bir düşüncem yok sigortam olsun veya sabah 8 akşam 5 çalışayım başkasına hizmet edeyim belli ücretlerle düşüncem yok. Ben kendi işimi yapmak istiyorum zaten istediğim zaman tatil yapacağım, istediğim kadar çalışacağım çok veya az, yani dünyada insanlar birşey yapıyor ve başarıyor. Bazıları aynı hayat içinde sürünüyor. Zaten 1 hayat veriyorlar onuda boşa geçirmemek gerekli bence.
Ben şans, tesadüf, alın yazızı gibi şeylere inanmam. Tüm herşey sizin elinizde.

1 seferde 365 tl bulamayabilirsiniz ama yılda bir kez günde 1 tl kenara koyarak 365 tl sahibi olabilirsiniz.

hayat kumar ya da oyun değildir. Okumazsan santraç tahtasında en baba şah olursun. Oyun bitince piyonla aynı yere konursun.

Okursan kendi takımın olabilir.

benden bu kadar iyi forumlar.