Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orta okuldan liseye geçerken “üniversite” hakkında programlar izliyordum (hatırlarsınız gençbakış)

“üniversite iş bulmak için değil öğrenmek içindir”

okumazsanız belki para kazanırsınız ama kafanız çalışmaz.

okursanız, kafanızı çalıştırırsanız milletin 30 yılda kazandığını 1 yılda kazanabilirsiniz.

üstelik ilkine göre şansınız daha yüksek.

Not: 2 üniversite mezunuyum.
üniversite iş bulmak için değil öğrenmek içindir. Tartışmalı bir cümle ama doğru.
Bazı noktalar var evet üniversite gidilmeli ama herkes gitmemeli nitelikli adamlar gitmeli sen her ile üniversite açarsan bazıları 3-4 var. Önüne giden girerse sınava olması gerekenden fazla adam alırsan sistem bozuluyor bana göre atıyorum 150 üni var türkiyede ama 10 tanesi gidilir.