MrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok rezil bir ortamı var diyorlar hep o yüzden çekiniyorum açıkçası bu ay hepsini komple ödeyebilirim.
Bence kimin ne dediğine bakmamak lazım ama tabi yine de sizin kararınız zaten sizi savaştırmazlar orda sadece calistirirlar bedavaya