Merhabalar.
Üniversite mezunu iseniz yüksek lisans başvurusu yapmanız lazım. Tekrar lisans okumak uzatmaz. Tezsiz yüksek lisans başvuruları halen devam ediyor. Ama acele etmeniz lazım.
Lise mezunu iseniz üniversiteye yerleşmeniz lazım.
Bunun dışında lise yada üniversiteden mezun olduğunuzda tecil süresi bitmeden askerlik şubesine gidip 2 yıl isteğe bağlı tecil yapabilirsiniz. Herhangi bir şart atamazlar. Bunu yaptı iseniz eğitimde bir üst basamağa kayıt yaptırmanız gerekiyor. Üniversite mezunu yüksek lisans. Lise mezunu üniversite.
İyi forumlar