Konu
Neden Php Kullanıyorsunuz? Php'ci Arkadaşlar Konuya!
29-08-2022, 12:32:31
#56
agg1401
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Noroc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Composer olmasa pakat bagimliliklari nasil yonetilecek? composer install xxx ile tak diye 3rd party paketleri kuruyoruz daha ne olsun
Saygı duyarım.