bana da ters yönden gelmiş şimdi burada yorum yapıp polemik yaratmıyorum ama artık marşa bassan ceza yazacaklar pozisyona geldi. şehrin girişine cihaz koymuşlar 70'in üzerinde ceza yazıyordu ya şehrin içi bile değil girişine sen şehirler arası yolda 70 le giden araba gördün mü at arabası mı bu artık şaşırmıyorum olanlara demek ki para lazım. git hocam trafik şubeye sor en temiz öyle bilgi alırsın.