Kesinlikle izleme zira vakit kaybı. Yani kırıcı olmak istemiyorum ama izleyici kitlesi kesinlikle zevksiz. Efsanevi denilen ilk 97 bölümde bile saçma sapan sahneler var. Dizi ve ekibinin karanlık yönünü hiç saymıyorum. İlla geri kalmayayım diyorsan Soner Yalçın'ın Bay Pipo kitabını oku.
Yapmayın hocam Türkiye'nin gelmiş geçmiş en iyi dizisidir.
Ben hayatım boyunca 100 e yakın dizi izlemişimdir aralarında birkaç tanesi Türk dizisidir.
Ben ne Türk dizisi ne de Türk filmi izlerim kalitesiz bulduğumdan ötürü.
Kv ilk 97 kaliteli bir yapımdır sen beğenirsin beğenmezsin dizi kalitelidir.
kaliteli olması senin beğeneceğin anlamına gelmez.