demircash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir telefon için başka bir ülkeye giriş çıkış gerekmiyor. Çevremde o kadar insan kullanıyor ben dahil bir gün bile telefon için başka ülkeye giriş çıkış diye birşey duymadım ve cok sacma geliyor.
pasaportta yok ben de hocam 😅