Tycondrious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her hangi bir anlaşmazsızlık durumunda sözleşme üzerinde boş bırakılan tarihler doldurularak örneğin 3 ay sonra tahliye kararı çıkartabileceği bir sözleşme türü. Bence imzalamayın farklı bir ev bulun kendinize boşuna başınız ağrımasın
PlatinYum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Ev kiralamak istiyorum. Emlakçı büyük bir firma, evi yapan firmanın emlak firması.

Kiralayan kişi yurt dışında yaşıyormuş, noterden tahliye taahhütnamesi istiyormuş.

Ben tam olarak anlamıyorum, bu sözleşmeyi yaparken nelere dikkat etmeliyim?

Bir de bu sözleşme ile kiralayan ne gibi haklar elde ediyor?

Tecrübeli arkadaşlar ya da hukuktan anlayanlar yardımcı olabilirse çok sevinirim, şimdiden teşekkürler.
2 Kira ödenmemesi gibi şartlar konulmuştur muhtemelen. Eskiden emlakçılar yapardı bunu fakat bu mal sahibi uyanık çıkmış. Noterden istiyor Her hangi bir durumda kapıdasın yani