Merhabalar,
Ev kiralamak istiyorum. Emlakçı büyük bir firma, evi yapan firmanın emlak firması.
Kiralayan kişi yurt dışında yaşıyormuş, noterden tahliye taahhütnamesi istiyormuş.
Ben tam olarak anlamıyorum, bu sözleşmeyi yaparken nelere dikkat etmeliyim?
Bir de bu sözleşme ile kiralayan ne gibi haklar elde ediyor?
Tecrübeli arkadaşlar ya da hukuktan anlayanlar yardımcı olabilirse çok sevinirim, şimdiden teşekkürler.