mehmetsc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seni çok iyi anlıyorum. Sana göre bir artım var, o da henüz 34 yaşında olmamam. 4 sene daha şansım var. Sana gôre eksim de, babam emekli olamadı. Sigortasız çalışmış. Bu sene kredi ile 250bin liralık, 30 senelik yıkık dökük bir ev alayım dedim ama ona bile gücüm yetmedi. Gelecek belirsiz çünkü, işsizlik vs.
Gelecekten ümidim hiç yok yarını düşünemiyorum. Ev ve iş arasında mekik dokumama rağmen borcum bitmiyor. Her yönden yırtınıyorum bir yönden kazanamıyorum. Bu bolluk nedir bir kere görmeden ölürsem gözüm açık gidecek.