İnsanoğlu son dönemlerde değişti ülkenin şartları malum frensiz otobüse binmiş gidiyoruz ben 5 yıldır uzaktan eğitim projesi ile uğraşıyorum gitmediğim belediye kalmadı fiyat bile vermiyorum fiyatı siz verin diyorum sizin domaini kullanalım benim ismimde geçmesin çocuklara hizmet götürelim diyorum bir kişi bile elini taşına altına sokmuyor.En son yaşadığım olay ismi lazım değil bir belediyenin sosyal işler daire başkanına gittik dediler ki projeyi şekillendirip iller bankasına sunmak kredi almak lazım biz panedimide 250 kadın için moto kurye kursu için kredi aldık dediler 5 milyonluk ee dedik dedilerki ama türk katılımcı bulamadık 250 suriyeli kadını eğittik 250 kadın için 5 milyon harcıyan belediye 5 sınıf ile 12 sınıf arasındaki tüm sınıf kursları lgs,ayt ve tyt kursu verdiğimiz kursumuza 1 kuruş bile fiyat biçmedi kaldıki fiyatı siz belirleyin demiştik.
Doğal olarak ülkemizde artık kurum ve kuruluşlardan insanlık namına yardım beklemenin doğru olmadığını düşünüyorum.İnsanlar artık kazancı ya bedava istiyor yada sömürebileceği insanları kullanarak para kazanmak istiyor.Son 20 yılda eğitimsizlik ve yabancıların ülkeye yüklüce girişi bu noktaya getirdi esasen bizi ama gören yok konuşsan dinleyen yok, yardım eden yok.