Tanıdık etkisi olmadan zor bu devirde

bende mezun olduktan sonra askerlik ve bir süre işsiz kaldım. Cv'mi tanıdık vasitasiyla verdim anca öyle kabul ettiler şimdi kendim başvuru yaptıgim yerlerden arıyorlar. Zamanında başvurmuştum neden o zaman görüşme bile yapmamıştıniz diye sorduğumda tecrübesiz biri olarak gördüğümüz için diye yanıt alıyorum. Şuan çalıştığım yere de tecrubesiz girdim zamanla tecrübe kazandım. Firmaların ön yargılı yaklaşmasi diyebiliriz. İşini seven insana işten soğutuyorlar( sonra kalifiyeli eleman yok diye ağlıyorlar ) sadece ama vazgeçmeden başvurmaya devam etmek gerekiyor. İlla ki Kısmet biryerden gelecek.