Merhaba
Ev sahibim geçen yıl eve girerken bir defa kira sözleşmesi yaptı sonra yenilemek için gittik, "biz bir defa yapıyoruz daha da yapmıyoruz" dedi.
Her yıl yenileniyor diye biliyorum.
Bu neyin nesi şimdi?
Neden yapmıyor acaba bilen var mı?
İleride istediği zaman bizi çıkarabilir mi?