@WebutusDijital isimli arkadaşa 30.07.2022 tarihinde tercüme yapması için iş verildi, yapılması gerekenler ayrıntılı bir şekilde açıklandı. Aynı gün gecesinde döküman geldi, ama direkt google translateden geldiği bariz bir şekilde görünüyordu, Eksiklikleri söylenerek düzeltme istendi, eksik olmasına rağmen ödemesinin yarısı yapıldı, akabinde çok açık olan hatalar düzeltilmiş şekilde geri gönderildi, ödemesi tamamlandı, işlerimden dolayı 2 3 gün sonra dosyaya bakabildim, dosyayı web sitesine işlemeye başladığımda detay olması gereken yerlerde yine hatalar çıkmaya başladığı için iade istedim ve işi başka bir arkadaşa verdim, hızlı ve tam bir şeklilde işi tamamlayıp iade etti, şimdi @WebutusDijital isimli arkadaşın iadesini istiyorum, ve hâlâ kontrol edip eğer eksik var ise iade yapabileceğini söylüyor.
1- Artık işe ihtiyacım yok zaten yaptırdım ve sürekli sürekli kontrol bekleyemem,
2- Eğer belirli kısımlarda hata varsa iade yapamam diyor, sizce ödeme tam yapılmışsa iş yarım mı teslim edilmeli,

Soru şu; Sizde iade almalı mıyım yoksa almamalı mıyım ?

Teşekkür ederim,

İsteyene dosyaları bende gönderebilirim @WebutusDijital da gönderebilir