Yapılacak işlemden razılar da, sizin şu anda forumlarda dolaşıp, yarın birgün kardeşlerim cayarsa hukuken sağlama alayım diye yazdıklarınızı da biliyorlar mı? Ben bu yüzden arkadalarından iş çevirmeyin diyorum. Kardeşlik budur
Bahsettiğiniz arkalarından iş çevirmek değil. Zaten hakkım olanı güvence altına almak istiyorum.
Yarın öbür gün onlar yanlış bir işe kalkışırlarsa kardeşliğimize zeval gelmemesi için atılacak bir adım bu. Neyini anlamak istemiyorsunuz?