Yapılacak işlemden razılar da, sizin şu anda forumlarda dolaşıp, “yarın birgün kardeşlerim cayarsa hukuken sağlama alayım” diye yazdıklarınızı da biliyorlar mı? Ben bu yüzden arkadalarından iş çevirmeyin diyorum. Kardeşlik budur