Sıkıntılı bir durum. Para bankadan kardeşlerinize geçmediyse, biz para almadık diyebilirler. Parayı aldık ama borcu vardı, daha önce kendisine verdiğimiz parayı verdi falan da diyebilirler. Tabii art niyetliyseler. Kalan daireyi bir başkası üzerinden dahi kendi üzerinize alsanız yine satış bozulabilir. Noterden durumu özetleyen bir evrak imzalamak en iyisi gibi. Annen ben bunu buna, bunu buna verdim diyecek. Kardeşler de biz kabul ettik, paramızı aldık diyecek.