Merhabalar,
Biz 3 kardeşiz, 2 dairemiz vardı.
Annem dairenin birini bana diğer daireyide diğer iki kardeşime verdi.
Bunu tüm herkes kabul etti. (kardeşlerimde)
Kardeşlerim daireyi sattılar ve parayı bölüştüler.
Şuan kalan daire hala annnemin üzerine. Ben daireyi annemin üzerinden kendi üzerime almak istiyorum.
Yarın öbürgün mal kavgalarına tutuşmak istemediğim için kendi üzerime alıp bu süreci tamamlamak istiyorum.
Çünkü onlar malını sattılar ve paralarını aldılar.
Yasal olarak nasıl daireyi üzerime alabilirim? Sonrasında kardeşlerim itiraz edemeyecekleri şekilde. (Tekrardan belirteyim, şuan itirazları yok ve haklarını aldılar.)
Bir avukata danışmadan önce burada benzeri bir süreç yaşamış olan vardır diye sormak istedim.
Sevgiler,