Bu ay sonu kira sözleşmem bitiyor, şu an evde 2400e oturuyorum Emlakçıyla üstünkörü bi muhabbetimiz oldu diyor ki sizin ev sahibi 4000 yapmayı düşünüyor kirayı. Dedim bu %25 zam muhabbeti ne olacak? "Onu hiç kimse umursamıyor" gibi saçma bir şey söyledi konuşma orada bitti. Ben ay sonu sözleşmem bittiğinde yenilemeye gitmem gerekir mi, yenilemeye gidersem bana 4000 TL'yi dayatma şansları var mı?