Arkadaşlar merhaba bir arkadaşım Bağkurlu sirket sahibi, eşide yanında çalışan olarak gösterilmiş ve sgk ücretini ödüyor. Eşi şuan hamile normal sartlarda bu şekilde yakınını sgk li yapip, sgk dan hamilelik izinleri adi altinda ücret alıyorlarmış.
Yakın kişi sigortalı olunca ek olarakta incelemeye giriyor diye söylediler.
Bizim arkadaş SGK ya hiç hamilelik bildirimini yapmak istemiyor. incelemeye girmemek için o riski almak istemiyor. Bu şekilde bildirim yapmazsa yardım falan almassa yinede inceleme olur mu ? Bilgili arkadaşlar aydinlatirsa sevinirim