SeoBilgini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar Arkadaşlar,

Bugün aldığım mutlu haberimi sizlerle de paylaşmak istedim. Riga Teknik Üniversitesinde İşletme Enformatiği masterı için başvuru yapmıştım ve bugün kabul edildim. Yeni bir eğitim ve iş hayatına başlamak için 10 Eylül gibi Letonya'ya taşınacağım.

Forumda Letonya'dan arkadaşlar varsa onların da tavsiyelerini bekliyorum.

Süreç hakkında sorusu olan arkadaşlar varsa yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.
Hayırlı olsun hocam, darısı başımıza.