Blacklion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günaydın arkadaşlar. İşlerim gereği daha erken cevap veremedim özür dilerim. Bende önceden spor yaptığımda creatin kullanmıştım gerçekten çok faydasını görmüştüm. Daha çok tekrar cikarmama spor esnasında daha enerjik olmama katkı sağlayarak daha yüksek kilolarla çalışıyordum. Hangi marka creatin kullanıyorsunuz tavsiye edersiniz. Bir de ne şekilde kullanıyorsunuz? Teşekkürler.
Hocam bütçeniz yeterli ise Dynamic Nutrition Creatine.Orta fiyatlı bir şey arıyorsanız Bigjoy Sports Bigjoy Creabig öneririm. Proteinocean kullanıyorum yaklaşık 3 aydır bir etkisini göremedim o yüzden önerirlerse bile almanızı tavsiye etmem.